COACH LOGIN
Road2fit vlog2

Behrooz Tanoris ‘Road 2 Enercup’ : 5 weeks out

WEEKAANBIEDINGEN
BODY EN FITSHOP

In zijn ‘Road 2 Enercup’ volgen wij Behrooz Tanori in zijn voorbereiding op de Enercup 2015. Nog vijf weken te gaan…

VOORBEREIDING ENERCUP

Behrooz is personal trainer en co-founder van de online coaching community Road2fit. Dit jaar gaat hij meedoen aan de enercup in de klasse Mens Physqiue, Dit wordt zijn tweede Mens physique wedstrijd. In zijn voorbereiding naar de Enercup neemt hij jullie mee in zijn voorbereiding. Hoe hij eet, hoe hij traint etc. Wekelijks zal hij met jullie meedelen hoe zijn week is gegaan. In de laatste week voor de wedstrijd krijgen we dagelijks te zien hoe Behrooz zich voorbereidt op de wedstrijd.’’ Daarnaast is Behrooz te volgen op youtube via zijn kanaal: Road2fit

STATISTIEKEN

Naam: Behrooz Tanori

Gewicht: 85kg

Lengte: 1.76m

Vetpercentage: 11%

We zijn alweer vier weken weken verder en 5 weeks out, dus het is weer tijd voor een update. Afgelopen twee weken heb ik weer goede progressie gemaakt en inmiddels ben ik alweer rond de 80kg met een vetpercentage van 8.5%. Mijn doel was rond de 77/78kg te wegen met een vetpercentage van rond de 6 á 6.5%. In het voedingsschema zijn weer wat veranderingen doorgevoerd en we gaan eigenlijk vanaf nu bijna elke week het voedingsschema aanpassen en de shape goed in de gaten houden.

Voeding en supplementen:

Sinds week zes hebben we wat veranderingen aangebracht in het voedingsschema. We doen nu een carb cycle programma waarbij ik drie dagen laag zit in koolhydraten rond de 70gr per dag en een dag verhogen we de koolhydraten dit is dan ook mijn rustdag en doe ik geen krachttraining. Het schema zit er op het moment als volgt uit:

Trainingsdagen:

voeding behrooz 5 weeks macros

voeding behrooz 5 weeks

 

Rustdag (reefed):

voeding behrooz 5 weeks refeed

voeding behrooz 5 weeks refeed totalen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Supplementen:

  • Multivitamine (2 per dag)
  • BCAA (voor en na trainen, 12 in totaal)
  • Omega 3 (1 per dag)
  • Solgar enzymes (1 per dag)
  • Whey isolaat

Training:

Ik train nu drie dagen achter elkaar met elke keer een dag rust er tussen. 5 keer per week doe ik 35/40 min cardio in de ochtend op een lege maag en ik doe vanaf deze week ook 20min cardio na elke krachtraining. De methode hebben we iets aangepast, ik begin de eerste oefening op een vaste apparaat met vijf seconden omlaag en vijf seconden omhoog. Alles oefeningen daarna doe ik in supersets met hoge tempo 12 tot 15 herhalingen.

Humeur:

Ik moet eerlijk toegeven dat mijn humeur de laatste week wat minder is geworden. Vooral op de lage koolhydraat dagen merk ik dat ik snel moe ben en vaak sjagerijnig bent en niet zoveel zin heb om dingen te doen. Ook merk ik tijdens krachttrainnen dat m’n kracht een beetje achteruit aan het gaan is. Ik probeer nu daarom ook meer rust te pakken en zeker aan acht a negen uur slaap per dag te komen.

Poseren:

Het poseren gaat de goede kant op de side pose moet nog wel wat beter en ik moet blijven lachen soms heb ik de neiging om omlaag te kijken. Aankomende vrijdag heb ik weer een poseerles bij Sourousch even kijken hoe het dan gaat. Ik probeer nu wel elke dag 15 a 20 min te besteden aan het poseren.
Ik hoop dat jullie weer een goede beeld hebben van de afgelopen twee weken. Vanaf nu zal ik iedere week een verslag maken, mocht je vragen hebben stel ze hieronder en ik zal alles vragen beantwoorden. Neem ook een kijkje op onze youtube kanaal Road2fit voor de VLOG filmpjes.

WEEKAANBIEDINGEN
BODY EN FITSHOP

Over Road2Fit

Hung en Behrooz zijn personal trainers, lifestyle coaches en de oprichters van ROAD2FIT. Zij delen met veel liefde hun passie voor een fitter en gezonder leven door middel van sport en voeding.

Plaats een reactie