COACH LOGIN
road2enercup

Road 2 Enercup Behrooz Tanori 3 weeks out!

WEEKAANBIEDINGEN
BODY EN FITSHOP

‘’Behrooz is personal trainer en co-founder van de online coaching community Road2fit. Dit jaar gaat hij meedoen aan de Enercup in de klasse Mens Physique, Dit wordt zijn tweede Mens Physique wedstrijd. In zijn voorbereiding naar de Enercup neemt hij jullie mee in zijn voorbereiding. Hoe hij eet, hoe hij traint etc. Wekelijks zal hij met jullie meedelen hoe zijn week is gegaan. In de laatste week voor de wedstrijd krijgen we dagelijks te zien hoe Behrooz zich voorbereid naar de wedstrijd toe.’’ Daarnaast is Behrooz te volgen op VLOG www.youtube.nl kanaal: Road2fit

Naam: Behrooz Tanori

Gewicht: 78.5kg

Lengte: 1.76m

Vet%: 7%

Het is alweer 14 september en dat betekent nog drie weken voor de Enercup. De laatste twee weken zijn goed gegaan en heb ik grote stappen gemaakt. Vetpercentage is ook weer wat gezakt en ik ben eigenlijk bijna bij mijn streefdoel wat 5/6% op de wedstrijd dag is. De laatste twee weken heb ik samen met mijn coach Raymond gekozen om niet al teveel te veranderen. Wat eigenlijk de grootste vernadering is geweest de laaste twee weken is cardio en wat meer rust. Ik probeer nu twee dagen kracht training te doen en 1 dag rust. Op de trainingsdagen doe ik het low carbs voedingsschema en op de rustdag het high carb voedingsschema. Ik train nu voornamelijk veel herhalingen met weinig rust en doe 6x per week elke ochtend 40/50 min cardio en na elke training 15 min HIIT cardio (High Intensity Interval Training).

Voeding en supplementen:

We hebben er nu voor gekozen om langzaam vocht af te drijven omdat we steeds dichterbij de wedstrijd komen. Hiervoor gebruik ik producten in het voedingsschema als appelazijn, ananas en bleekselderij. Wat we nu ook doen is twee dagen low carbs en één dag high carbs. Ook zit er nu nog iets meer witvis in het schema dan ervoor en zijn de vetten en koolhydraten iets lager.

Trainingsdagen:

Schermafbeelding 2015-09-14 om 19.16.19

Rustdag (reefed):

Schermafbeelding 2015-09-14 om 19.16.42

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Supplementen

* Multivitamine (2 per dag)

* Magnesium (1 per dag)

* BCAA (voor en na trainen, 12 in totaal)

* Omega 3 (1 per dag)

* Solgar enzymes (1 per dag)

* Whey isolaat

Training:

Ik train nu dus twee dagen krachttraining en een dag rust. Ik doe zes keer per week 40/50 min cardio op een lege maag en ook na elke krachttraining doe ik 15/20 min HIIT cardio. Krachttraining doe ik voornamelijk met licht gewicht op hoge tempo en probeer veel te knijpen tijdens uitvoering. De voorkeur gaat in de komende weken ook voornamelijk naar vaste apparaten en kabels omdat je hiermee beter spieren kunt aanspannen.

Humeur:

Dit wisselt heel erg af. Sommige momenten voel ik me goed en fit en andere momenten ben ik heel moe en krijg ik trek in van alles wat slecht is. Vooral in de avond ben ik vaak vermoeid dus ga ik maar vroeg naar bed. Slapeloosheid heb ik ook wel meer last van de laatste dagen. Of het nou honger is of gezonde spanning weet ik zelf ook eigenlijk niet.

Poseren:

Het poseren begint nu wel vorm te krijgen en ik heb in principe mijn routine gevonden (hoe ik ga draaien en de “t-walk” ga doen). Dit moet nog wel veel beter dus ik probeer zoveel mogelijk te oefenenen, bijna elke dag. Ook doe ik sinds deze week elke ochtend na cardio bodybuilding poses om spiercontact goed op te zoeken. Ik merk doordat ik dit doe de Mens Physique poses ook beter gaan en ik makkelijk alles goed kan aanspannen.

Ik hoop dat jullie weer een goed beeld hebben van de afgelopen twee weken. Nog drie weekjes te gaan ik heb erg veel zin in. Bedankt voor het volgen en ik hoop dat jullie weer wat aan deze informatie hebben. Check ook mijn laatste Vlog met mijn coach Raymond Simon.

WEEKAANBIEDINGEN
BODY EN FITSHOP

Over Kenneth Nwosu

Kenneth Nwosu is gecertificeerd fitness-docent, natural bodybuilder en docent Ryukyu Kobujutsu (Japanse Krijgskunst). Als hoofdredacteur van FITsociety schrijft hij uitvoerig over alles met betrekking tot fitness, bodybuilding, voeding en supplementen.

Plaats een reactie