COACH LOGIN
webinar krachttraining vrouwen

Gratis Webinar Krachttraining voor vrouwen

WEEKAANBIEDINGEN
BODY EN FITSHOP

Je hoort steeds vaker dat het niet alleen voor mannen, maar ook voor vrouwen goed is om aan krachttraining te doen. Door het doen van krachttraining kun jij de vrouwelijke vormen ontwikkelen, een lager vetpercentage krijgen en een betere hormoonhuishouding tot stand brengen. Dit zorgt voor meer zelfvertrouwen maar ook voor een betere pasvorm van jouw kledingstukken in de zomer en in de winter. Dit zijn enkele goede redenen om ook als vrouw aan krachttraining te doen.

Voordelen krachttraining voor vrouwen onduidelijk

Maar er bestaat ook nog veel onduidelijkheid rondom krachttraining voor vrouwen. Zo horen wij vaak van vrouwelijke klanten de volgende vragen:

Gratis Webinar Krachttraining voor vrouwen

Om in deze en andere zaken helderheid te geven heeft SmartAss een GRATIS webinar georganiseerd, waar we antwoord geven op al jouw vragen:

Wanneer: Woensdag 29 januari 2014
Hoelaat: 20.00 uur
Hoe: Inschrijven doe je hier

Vriendinnen, collega’s en familieleden weten je precies te vertellen waar ze die strakke billen, platte buik en het sterke lichaam aan te danken hebben, maar toch zijn er nog veel vragen en vooroordelen over krachttraining voor vrouwen.

Schrijf je daarom in op ons GRATIS webinar en krijg antwoord op bovenstaande vragen en op jouw vragen

Wees er snel bij, het aantal deelnemers is beperkt!

Wanneer je een specifieke vraag hebt omtrent het onderwerp krachttraining kun je deze stellen in de comments op dit artikel of op de website van SmartAss

Jouw vraag zal dan beantwoord worden komende woensdag.

WEEKAANBIEDINGEN
BODY EN FITSHOP

Over Mart Jansen PT

Mart Jansen is personal trainer, lifestyle coach en beantwoord alle vragen van bezoekers op FITsociety.nl. Heb je een vraag aan Mart, stel ze dan gerust in de comments.

11 reacties

  1. San Draakje op zegt:

    Ik hoor nog steeds zoveel verschillende dingen maar het is voor mij nog steeds niet duidelijk :s… Is het nu; veel herhalingen met weinig gewicht OF weinig herhalingen met veel gewicht voor die mooie strakke buik en billen :)… Ik hoop hier woensdag meer duidelijkheid in te krijgen. Leuk idee dit!!

  2. Hallo,

    Ik ben 43 en 1,56cm en weeg 65kg met vet % van 33. Ik wil graag bodybuilding doen om spiermassa creëren om vet massa te verlagen. Hoe doe ik dat? Graag hulp met trainings schema en misschien ook advies vwb voedingssupplementen.

    Alvast dank voor je/jullie moeite.

    Mvg
    Rita

    • Mart Jansen PT op zegt:

      Cardio training is een toevoeging om wat extra calorieën te verbranden en wordt pas ingezet nádat je voeding en krachttraining op peil zijn. Afhankelijk van hoe snel en hoeveel vet je kwijt wilt zou je 1 tot 3 keer per week wat cardio kunnen doen. Echter, zonder je persoonlijke situatie te kennen is het moeilijk een passend advies te geven.

Plaats een reactie