Bij Fitsociety vinden we kwaliteit en service erg belangrijk. Daarom sta je bij ons als klant altijd op nummer 1. Mocht het toch voorkomen dat je een klacht hebt over een van de producten of diensten die we aanbieden, dan vernemen we dat natuurlijk graag, zodat we een passende oplossing kunnen aanbieden.
Klachten over een product
Het assortiment van Fitsociety is zorgvuldig samengesteld en bestaat voornamelijk uit producten van A-merken die eveneens een uitstekende garantie bieden. Ben je niet tevreden? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten via het email adres: help@fitsociety.nl. Je ontvangt binnen 24 uur een bevestiging dat we jouw klacht hebben ontvangen en dat we deze in behandeling nemen.
Klachten over de dienstverlening.
Wanneer er een klacht bestaat over de dienstverlening van Fitsociety, dan staan wij uiteraard klaar om ook hier een passende oplossing voor te bieden. Laat via het email adres: help@fitsociety.nl weten waarover je niet tevreden bent en je ontvangt binnen 24 uur een reactie van ons.
Afhandeling van klachten
We doen ons best om de klacht zo snel mogelijk op te lossen voor je. Daarom vragen we een termijn van 14 dagen om hier aan te werken. Wanneer blijkt dat de 14 dagen niet voldoende zijn en we meer tijd nodig hebben, dan geven we dit binnen deze 14 dagen aan bij je.